metzvandijk.reismee.nl

railay

Dag allemaal, We zitten nu in het zuid westen van Thailand. Lau en ik kijken nu van ons terras uit op het zwembad waar de kids aan het spelen zijn. Uiteraard onder het genot van een singha biertje. Ondertussen hebben we 5 nachten op de perhentian eilanden doorgebracht en gisteren hebben we in kota bharu geslapen. Via kuala lumpur zijn we met airaisia naar krabi gevlogen en daarvnadaan met de taxi en een bootje naar railay. Omdat het het hier laag seizoen is, zijn de resorts allemaal wat goedkoper. Ik kan niet wachten op mijn eerste Tom ka ka. Hier heb je veel rotsen waar je kan klimmen. Dat zijn we ook van plan. We zijn wel toe aan een beetje actie. Het uiteetprobleem is opgelost doordat lau een paar broden heeft weten te kopen. Dus de lunch deden de kinderen bij het huisje met een boterham pindakaas en dan konden wij wel iets bij het nabijgelegen tentje eten. Of al die verliefde stelletjes het zo leuk vinden dat er drie dolfijntjes bij zijn in het zwembad, weet ik nog zo niet:-) Ik kan morgen ook wat foto's uploaden. Echt leuk dat mas en tijn gaan trouwen. Oli4 en ik zullen graag wee een nieuwe versie van ons lied maken. Grz Mees, fiene, Nina, lau en mark

Reacties

Reacties

Iris

Goed te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Bij ons zit de vakantie er helaas alweer op. Vandaag weer de eerste werkdag. Ga nog lekker veel genieten en ik kijk uit naar het volgende verslag.

Minne

Wat klinkt dat allemaal goed zeg! Als ik het me goed herinner, is er als je heel veel van die rotsen opklimt een schitterende lagune, echt de moeite waard. Dikke zoen voor de dolfijntjes! xx

ralph

en? vind jij de vakantie zelf ook leuk?

Diederik, Kalinka, Marnix en Pleun

Gefeliciteerd neef!! Je bent eerder jarig dit jaar (hier is het nog 7 augustus). Nog veel plezier op jullie mooie reis!

Rachel

Gefeliciteerd!! Leuk feestje daar:)

Minne, Albert, Serra en Fedde

Ha Mees, van harte gefeliciteerd!! Ga maar weer snel verder duiken :-) xxx van ons allemaal

Oma Go en Paul

Mees, gefeliciteerd met je verjaardag.
Geniet er nog lekker van. Bij ons alles OK.

Kus Oma Go.

Suus en Kevin

Lieve fam. van dijk-mets,

Gefeliciteerd met mees zijn verjaardag!! Maak er een mooie dag van.

Liefs vanuit koud Nederland

Koen

Hallo Dijkies!

Leuk om de reisverslagen te lezen. Ik had wat laptop problemen en een tijdje geen internet hier in Kroatië, maar kan nu eindelijk weer online. Mees, nog gefeliciterd!! Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad! Hopelijk heb je veel plezier van je nieuwe DS-spellen. Mark, wat een gezeur over zo'n bed in Signapore. Is wel duidelijk dat ook jij een paar jaartjes ouder bent geworden...
Heel veel plezier nog!
GRT. Koen, ook van Joos, Jinne en Finn

arda

hoi jullie,

Nog van harte gefeliciteerd met Mees, wij zijn net thuis gekomen en dus kan ik nu eens reageren. We hebben op vakantie wel alles gelezen hoor!
Genoten van al die eilandjes?
Dikke kus van hier, we missen jullie echt.
Martijn, Yara, Tyche en Arda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!