metzvandijk.reismee.nl

kanchanaburi- bangkok

Dag allemaal, We zitten nu in het ibis aan de grote rivier van Bangkok. Vanuit railay zijn we met de boot- bus- nachttrein naar kanchanaburi gereisd. In kanchanaburi sliepen we in een relaxed hostel van waaruit we wat tripjes gemaakt hebben. Voor de kinderen was het wel jammer dat we daar weer weg gingen omdat we daar Nederlandse buren hadden met een dochter van 6 en een zoon van 10. Als mees terug is wil hij wel weer graag met zijn vrienden spelen. We hebben een dag voor olifanten gezorgd in een soort olifantenverzogingshuis. Een dag later zijn we naar de erawanwatervallen gegaan en ik heb een kookcursus gehad om mijn Tom ka kai aan te scherpen. Donderdag zijn we met een een minibus naar Bangkok gegaan. Hier doen we een dagdeel zwembad en het andere dagdeel gaan we de stad in. Zo hebben we rondgewandels rond ka San Road en vandaag zijn we naar het nieuwe centrum gegaan. Morgen gaan we rommel en soepkommetjes kopen op de weekendmarkt. Helaas gaan we zondag al weer terug en moeten we weer terug naar de realiteit :-) Groeten uit Bangkok, Lau, fiene, Nina, mees en mark

stephani

Leuk om weer wat van.jullie te lezen!! geniet nog van.jullie laatste dagen daar. x