metzvandijk.reismee.nl

d day

Dag allemaal,

Ik zit nu op de bank te wachten totdat we gaan vertrekken. In 6 rugzakken zit, als het goed is, alles wat we nodig hebben de komende weken. Verwacht niet te veel afwisseling in de kleren die we aanhebben. Gelukkig kan je onderbroeken omdraaien.

Ik hoop dat mp3 spelers, ds met r4 kaart, een paar playmbiel poppetjes en een tablet vol met de films de kids bezig kunnen houden onderweg.

Wel jammer dat we straks kris kras door het vliegtuig zitten. Toen ik dacht om even in te checken vanmorgen, was ik veel te laat. Dat moeten we straks nog even proberen recht te trekken. Ik dnek niet dat Fiene ergens alleen gaat zitten.

De kinderen zijn behoorlijk lichtgeraakt vandaag. Hoe zou dat nou komen?Mees kan zich wel goed een voorstelling maken over wat hem staat te wachten maar die meiden hebben dat niet echt. Mees heeft er zin in maar tegelijk vindt hij het heel erg spannend.

Iedereen prettige vakantie en het volgende bericht komt als het goed is uit Singapore!

Groeten,

Mark

Reacties

Reacties

ralph

maak er wat moois van knakker!

Sher

Rond een uur of zeven even erbij stil gestaan dat jullie avontuur is begonnen....... veel plezier en een goede reis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!