metzvandijk.reismee.nl

singapore

Dag 1, We zijn er! De reis gong soepel. Uiteindelijk zaten we toch bij elkaar in de buurt. Ik heb samen met mees gezeten. De dames zaten twee rijen verderop. Wel grappig dat die kinderen zich erbij kunnen neerleggen dat zon vlucht gewoon 12 uur duurt. Hier zitten we in een hostel waar je je ergste vijand nog niet naartoe zou sturen. Mees zei netjes dat hij zich er iets anders van had voorgesteld;) we zitten hier in chinatown. Het weten was echt geweldig. De kids wilden liever bij de Chinees op de hoek dan een taxi naar mcdonalds. Gelukkig waren er gasten die de chonese seveerster konden helpen bij het samenstellen van een kindvriendelijke maaltijd (fried noodles en white rice). Dit allemaal met stokjes waardoor lau en ik ook rustig de tijd hadden om ons ,aaltje te eten.Tijdens het eten moesten we ook meedoen met de bingo want gokken daar houden ze wel van. Groet. Mark

Duncan

Mooi dat de reis goed gegaan
Veel plezier de komende tijd

Minne

2 nachten daar toch? Lang leve de stokjes :-) xx

tijn

Goed te lezen ! X

ralph

heb je eigenlijk een nul-meting gedaan bij de kinderen, qua spice-tolerantie?

Thomas,suus,Ellen,dieperik sr.

Hoi Mark en lau,klinkt als een goede deal dat hostel. Ben benieuwd of jullie nog bij de hawker stalletjes bij Marina bay gaan eten. Veel plezier en de groeten vanuit een zonnig Utrecht! Groeten!

Paul en Margo

Blij alles OK, geniet !!!